u/chex 2 днів тому Експеримент з фіксованим менюDevlogReddit, Twitter і Facebook в інтерфейсі фіксують ліву і навіть праву колонку, чогось це пройшло повз моєї уваги, хоча рішення вцілому доволі логічне, оскільки стрічка - це фактично один елемент інтерфейсу який суттєво виходить за рамки екрану. Я д... 2 4 🎖️
u/chex 3 днів тому Три-колоночна версткаDevlogЯк би це було не смішно але довелось повернутись до концепції з трьома колонками. До цього було дві колонки, які в залежності від контенту мігрували з лівої на праву сторону. Тепер - ліва колонка одна для всіх сторінок, права зʼявляється коли т... 2 🎖️
u/chex 2 тижнів тому Новому SOUL вже майже рік!DevlogВідверто кажучи ця новина мене трохи шокує. Минуло літа я псіханув, видалив весь код який був у попередньої версії і почав вчергове з нуля, надихнувшись reddit, вперше за весь час намагань зробити соул у нього змінилась не тільки архітектура, а і кон...1 / 22 / 2 2 🎖️ 5
u/chex 3 місяців тому Зірочки. Перший релізDevlogНарешті, вдалось доробити основну частину повʼязану із зірочками і номінаціями. В публікаціях зʼявилась можливість номінувати пост зірочками, а в акаунті є своєрідний гаманець. Наступний крок - зірочки в коментарях, можливість переказів між акаунтам... 1 🎖️ 1
u/chex 6 місяців тому Обговорення - найбільша цінність для соул, тож система коментарів має бути особливою. Трохи думок з цього приводуDevlogКоментарі - це завжди складно у розробці, але від їх реалізації залежить доля обговорень. Система коментарів диктує те, як виглядатимуть обговорення на платформі. Найпоширеніші реалізації систем коментарів є трьох типів: Однорівневі - коли вкладені... 1 12 🎖️
u/chex 7 місяців тому Гейміфікація, монетизація і винагороди за участь: як Soul підтримає якісний контентDevlogМотивація Досвід створення платформ із контентом, що генерується користувачами, підказує: без ефективної монетизації проєкт не може існувати довго. Витрати на підтримку платформи існують завжди, тому є лише два шляхи: інвестиції або самоокупність з ... 2 🎖️ 75